neděle 2. března 2014

Amy & Roger na cestě

(text napsaný několik měsíců zpět)
Během dvou dnů jsem přečetla knížku AMY A ROGER NA CESTĚ od MORGAN MATSONOVÉ :)
Knížku jsem úplnou náhodou našla v knihovně. Ale je fakt že jsem si knížku už předtím chtěla přečíst :)

***
Knížka je o dívce, Amy, která přijde při autonehodě o otce. Její bratr Charlie začne brát drogy a proto ho jejich matka pošle na odvykačku a sama odjede do Continecttu zařizovat jejich nový domov. Amy zůstane sama doma v Ravenrocku a utápí se ve vině. Amy si myslí že za smrt jejího otce může sama. Měsíc od té doby co Amyina matka odjela do Conectittu dostane Amy za úkol dostat z jednoho pobřeží Ameriky na druhé matčino auto. Jenže Amy po té nehodě nehodlá sednout za volat. Tak její matka se domluví s kamarádkou a s Amy nakonec pojede Roger, který se potřebuje dostat do Filadelfie.
Jednoho dne vyrazí. Amy s Rogerem dostali pokyny, jak se do Conectittu dostat ale Amy nemá náladu pokyny dodržovat. Tak s Rogerem udělají pár zajížděk a z původně nudného výletu se vyklube nezapomenutelný roadtrip.
Mezi jejich zajíždky patří Yosemitský park, Graceland, Kentucky, Jižní Karolína a další. Amy se díky Rogerovi dokáže odpoutat od vinny kterou cítí vůči svému otci.
***
Sama spisovatelka si tu cestu projela a vylíčila tak své zážitky z cest, v knize jsou i fotky, které spisovatelka sama na své cestě vyfotila.
***
Můj názor: Mám raději fantasy, sci-fi a dobrodružné, ale tato knížka mě dostala. Nemohla jsem se od toho odtrhnout, tak dokonalá byla. Humor, napětí, láska....je to moje nejoblíbenější knížka z tohoto žánru. Na oddech, je to to nejlepší.
Skvělá knížka, vřele doporučuju :D
 
Knížka ode mě získává plný počet hvězdiček.
*****

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)