neděle 2. března 2014

Drakie 1


Dočetla jsem knížku DRAKIE od SOPHIE JORDANOVÉ. Knížka se mi líbila a líbilo se mi především to, že autorka přišla s něčím zcela novým. Potomci draků, tedy Drakiové, to je něco nového. Dračí jezdci, to už tady bylo, ale přímí potomci draků, kteří se mohou přeměnit v člověka a zdědili velkou část schopností po svých předcích.
Nicméně, kniha se mi moc líbila, ale všimla jsem si, že to má trochu podobnost se Stmívání, v tomto případě to je ale obráceně, dívka se vyhýbá klukovi, kvůli svým schopnostem.
Ale ze všeho nejvíce mě ale překvapilo, že knížka skončila tak, jak skončila. Ten příběh byl tak nedořešený. Vím, že většina knížek takto končí, aby byl pak čtenář dychtivý po dalším dílu, ale tohle bylo už trochu moc.
Až v pondělí půjdu do knihovny, musím si 100% druhý díl půjčit (tedy v případě, pokud tam bude).

****
Knížce osobně dávám 4 hvězdičky z 5 :)

1 komentář:

Děkuji za každý komentář :)