sobota 1. března 2014

Hunger games

Nedávno jsem v PC našla tento text. Pamatuju si, že jsem to psala krátce po dočtení úchvatné knížky "Hunger games"


To byla ta nejúžasnější knížka jakou jsem kdy četla.
Vysekávám hlubokou poklonu Suzanne Colinsové.
To jak vymyslela to neuvěřitelné prostředí.
Třináct krajů+kapitol
Snow a kapitolaňané versus Reprodrozd Katniss a spol.
Peeta, Hurikán, Prim, Haymitch, Cinna, Portia, Cetkie, Flavius, Venia, Octavia, Routa, Mlat, Finnick, Annie, Mags, Bogss a spousta dalších.
Nejvíc jsem nemohla odtrhnout oči od knihy při scénách v aréně.
Ten konec mě zklamal podobně jako v knížce Hostitel od Stephenie Meyerové ale to nic nemění na tom, že je to ta nejúžasnější knížka na světě.
Nejvíc mě dojaly scény:
1. Jak Katniss před druhými hrami vytvořila oprátku a pověsila do ní figurínu. Na kterou napsala barvou SENECA SRANE-Stvořitele her při kterých zabíjejí nevinné děti z různých krajů.
2. Představa scény jak Peeta maloval Routu pokrytou kytkami.
3. Jak se Katniss při rozhovoru před druhýma hrama zatočila a její svatební šaty se zázrakem přeměnily v reprodrozdí šaty-Dívka v plamenech nebo-li reprodrozd.

Mou nejoblíbenější postavou je rozhodně Cinna. To jaké dokázal vytvořit šaty bylo neuvěřitelné. Je mi líto že musel zemřít ale zůstával coby kapitolaňan na straně Katniss a to povstání hodně podpořil.
Je mi líto že musel zmřít Cinna, Prim, Finnick, Routa a spousta dalších nejen v odboji ale i v Hladových hrách. Nastavily svoje životy aby mohli jejich přátelé v budoucnosti stvořit nový svět a cítit se lépe.
Snad jsem nic nezapomněla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)