sobota 1. března 2014

Mystery, kapitola 4.



 
(druhého dne, navečer)

Ze své objemné knihovny vytáhnu knížku. Je o muži, kterého jsem osobně znal, Georgovi Washinghtonovi a jemuž jsme, já a moji sourozenci, pomohli získat Ameriku při válkách o nezávislost s Anglii. Uvelebím se v křesle a v kolébajícím tichu se začtu do knížky. Po nějaké době ticho protne bouchnutí dveří a následně hlas Eleny Gilbertové, který nás všechny svolává dolů do obývacího pokoje. Chvíli přemítám, zda mám dál číst, nebo jít dolu. Nakonec tedy knihu odložím a vejdu na chodbu. Ze schodiště křiknu dolu:

,,Co potřebujete?'' V mém zorném poli se objeví Rebekah.

,,Elena nám prý chce něco říct.'' povzdechnu si a místo seběhnutí schodů, jednoduše seskočím dolu. Po tom se s Rebekah vydáme do obývacího pokoje, když vkročím dovnitř, zjišťuju že se Elena se líbají. Odvrátím od nich oči a předstírám že mě zaujal skleněný lustr nad našimi hlavami. Rebekah si odkašle a upozorní je tak na naši přítomnost.

,,Tak tady jste.'' Elena otočí hlavu směrem k nám. ,,Zvu vás do baru a představím vám své přátele.''

Chvilku zaváhám ale pak souhlasím.,,Okey to beru. Whiskey by mi bodla.'' Zasměju se.

,,Jasan, jdu taky, tohle si nemůžu nechat ujít.'' souhlasí i Rebekah. Kol hbitě vyskočí z křesla a Elenu vášnivě políbí. Rebekah nad nimi s usmáním protočí očima ale mě to směšné nepřijde. Elena s Kolem rukou v ruce vyjdou z domu a já s Rebekah je bezeslova následujeme.

***

V baru nás přivítá pach alkoholu a potu a ruch bavících se lidí. Na ostatní nečekám a sednu si k baru načež si objednám Whiskey. Beze slova ji do sebe naliju a tělem mě zaplaví dočasná vlna úlevy. Během pár vteřin se vedle mě objeví i Rebekah a Kol s Elenou, každý si objedná podle svého. Já odolám pokušení a whiskey si už neobjednám. Místo toho si řeknu o Kolu.

Elena s Kolem zamíří ke stolu, kde sedí tři lidi. Jednoho z nich poznávám, tu blonďatou dívku, Caroline Forbesová, kdysi, nevím jestli i dnes, elenina nejlepší kamarádka. A ti dva muže neznám.

Kluk, asi stejně starý jako já. Černé vlasy. Na čelisti mírné strniště. Oblečený je celý v černém, krom světlého trička pod koženou bundou. Pod bundou jsou vidět vypracované svaly. Není to žádný Schwarzeneger ale uznání si zaslouží.

Druhý je mladší, asi jako Kol. Tmavě hnědé vlasy. Špičatý obličej. A jeho oblečení září všemi barvami. Pruhované kalhoty, žluté triko, tmavomodré sako a žluté kšandy volně splývající po stehnech. Vypadal veseleji než druhý, který působil poněkud zaraženě a trpce.

A ta dívka, Caroline Forbesová, vypadá stejně jako vždy. Vlnité blonďaté vlasy. Středně vysoká a štíhlá postava. Je oblečená téměř jen ve žluté. A celá září. Nedivím se, že pro ni mám můj bratr Niklaus slabost.

Elena na nás s Rebekah zamává a zvolá:

,,Pojďte sem.'' Chvíli zaváhám ale když vidím, že Rebekah jde k nim, následuju ji. Rebekah si sedne vedle Eleny, ale já zůstanu stát. Elena s rozjařenou náladou ukáže na Caroline:

,,tak tohle je, jak víte, Caroline Forbesová. Mám nejlepší kamarádka tehdy i dnes. A chodí s Isaacem Laheyem.'' a ukáže na toho barevného kluka.

,,Někdo ho proměnil v roce 2099 když mu bylo 24 let. A tady, Derek Hale'' ukáže na toho v černém. ,,Nejlepší kamarád tady Isaaca. Byl proměněn v roce 1999 ve věku 29 let.'' derek jen kývne na pozdrav se zaraženým výrazem. Zajímalo by mě, co ho jebe, nebo je takový pořád? Pak Elena ukáže na Rebekah.

,,Toto je Rebekah, jediná sestřička Kola a ta, díky které jsem se proměnila.'' Rebekah se pousměje a pak elena ukáže na mě.

,,A tady Elijah, další z mikaelsonových sourozenců. Ten o kterém jsem vám říkala.'' Cože? Udivím se, ona o mě mluvila? Své zděšení ale nedávám najevo před přítomnými a s jemným úsměvem přikývnu se slovy:

,,Těší mě.'' Chvíli je ticho a pak se všichni, kromě mě a Rebekah, rozesmějí. Udiveně na ně zírám, něco mi asi ušlo. Isaac prohlásí.

,,Měla jsi pravdu Eleno, přesně jak si říkala.'' Nejdřív nechápu význam jeho slov ale pak mi to dojde. Mluvil o mě. Naštvu se a vezmu nejbližší skleničku na kterou narazím a tekutinu do sebe naleju. Je to whiskey, takže jsem se trefil, to je to, co jsem po tom ztrapnění potřeboval.

(o několik minut později)

Takzvaná párty je v plném proudu a všichni kolem mě jsou už přiopilí. Já, na rozdíl od nich, jsem byl schopen se ovládat a po druhém drinku, kdy jsem zpozoroval známky opilosti, jsem je začínal odmítat. V Derekovi vidím nového kamaráda, vyprávěl mi o svém životě, hlavně o Coře a Lauren. A já mu naopak vyprávěl o své rodině a o Tatie a Katherine. Začíná se mi líbit. Dozvěděl jsem se také, že Elenu měl rád taky víc než jen kamarádku. Nojono, Elena má takové charisma, kterým uhrane každého muže, který je aspoň trochu při smyslech a není gay. Naneštěstí dostala i mě, ale i navzdory mým pocitům, jsem přesvědčený, že to není pravá láska, ale jen chvilkové pobláznění, taková ta touha po zakázaném ovoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)